Kan ik daar nog even mee wachten totdat Roel terug is, doen we een vloer op proef als dat een goede oplossing is, ben ik er erg blij mee. Volgens mij blijft het hierdoor licht. Ik zal even kijken of er iets met de architect besproken moet worden.
Met vriendelijke groet,
Beheerconsulent
de Alliantie Amsterdam
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Herrad
Verzonden: maandag 10 maart 2008
Aan: Beheerconsulent
Onderwerp: de Batavier
Hallo
Bedankt voor je mails over hek/duiven/extra schoonmaak, fijn te horen dat er actie word ondernomen.
Ik heb een voorstel voor de gallerijen, zou het geen idee zijn om doorzichtige plastic met een ribbel over de gallerijen te leggen dan is het toeganglijk en veilig voor alle bewoners?
Hoop dat die andere zaken ook aangepakt worden die wij besproken hebben in de vergadering van 18 januari?
Met vriendelijke groeten,
Herrad
----- Original Message -----
From: Beheerconsulent
To:
Cc:
Sent: Monday, March 10, 2008 9:55 AM
Subject: RE: Hek Batavier
Beste
Ik heb eindelijk een afspraak kunnen maken m.b.t. de duivenbestrijding a.s. woensdagmiddag ga ik een rondje doen met de GGD, zij komen dan met een offerte en dan kan ik opdracht geven. Ruit in de lift kon niet via de glasverzekering er is iemand bij ons speciaal voor "liften en installaties" aangesteld. Via hem heb ik nu - met spoed omdat het al zo lang duurt - een nieuwe ruit aangevraagd. Schoonmaakprogramma ontvang ik spoedig, stuur ik dan even naar jullie toe en dan kunnen we kijken wat eventueel uitgebreid moet worden. Ik zal woensdag als ik er toch voor de duivenoverlast ben even opnemen wat extra schoongemaakt meot worden, mail ik dat donderdag even naar jullie en dan zal ik dat extra schoonmaakwerk, op kosten van Alliantie, laten uitvoeren.
Tot zover even,
Met vriendelijke groet,
Beheerconsulent
de Alliantie Amsterdam
--------------------------------------------------------------------------------
Van:
Verzonden: maandag 3 maart 2008 14:36
Aan:Beheerconsulent
CC:
Onderwerp: Re: Hek Batavier
Hallo
Hoe staat het het met de andere punten die besproken zijn? Uiteraard fijn dat het hek gemaakt gaat worden...hoewel half april. En sluit mij natuurlijk aan bij de woorden van Herrad, meer schoonmaak is gewenst. Er ligt ook bijna dagelijks urine bij de boxen en veel zwerfvuil. Wij ruimen dit nu vaak zelf op, maar wordt er wel een beetje moedeloos van. Bende opruimen van mensen die hier niet wonen.
De duiven zijn weer behoorlijk op zoek naar broed mogelijkheden, en als ze eenmaal zitten zijn ze moeilijk weg te krijgen. Jij zou nog terug komen op dit punt, net als de verzakking op de binnenplaats.
Schoonmaak rooster van de Batavier zou je ook nog toesturen, wij hebben als bewoners een allemaal een behoorlijk deel van onze service kosten besteed aan schoonmaak. En in 2007 is er minder schoongemaakt dan begroot neem ik aan..?!
Hoop op een reactie van jou, met daarin ook de andere punten meegenomen zoals besproken tijdens ons overleg met Herrad en Fred.
Alvast bedankt,
Marcel
Op 26-02-08 heeft Herrad het volgende geschreven aan de Beheerconsulent:
Hallo
Op 18 januari heb jij ons belooft dat er een nieuwe hek geplaatst word in twee weken.
Nu gaat het pas half april gebeuren.
Dit is erg lang aangezien het hek stuk is en open staat vanaf nov. 2007 en ervoor nooit langer dan een week werkte.
Teveel ongewenste mensen lopen hier rond en sommige plassen bij ons in de lift.
Mischien dat de Alliantie ervoor kan zorgen dat er in die tijd tot half april extra schoon gemaakt word.
Mvgr.
Herrad
----- Original Message -----
From: Beheerconsulent
To: Herrad
Sent: Tuesday, February 26, 2008 11:15 AM
Subject: FW: Hek Batavier
Eindelijk gaat er iets gebeuren. Duurt nog wel anderhalve maand.
Met vriendelijke groet,
Beheerconsulent
de Alliantie Amsterdam
--------------------------------------------------------------------------------
Van:
Verzonden: dinsdag 26 februari 2008 11:14
Aan: Beheerconsulent
CC:
Onderwerp: Hek Batavier
Collega's ik hoor zojuist van de aannemer dat het constructiebedrijf wat het hek op de Batavier gaat vervangen de werkzaamheden heeft ingepland.
Door ziekte op de tekenkamer bij dit bedrijf (de Kwakel Uithoorn) heeft het wat langer geduurd.
Gepland is nu de periode rondom half april.
Dat wil zeggen de weken 15 en 16.
Ik zou willen adviseren dat de huurders een brief krijgen waarin wij aankondigen dat het hek in de maand april vervangen zal worden.
En..........dat de precieze datum zal worden doorgegeven wanneer die bij ons bekend is.
Met vriendelijke groet,
Alliantie Ontwikkeling BV
No comments:
Post a Comment