Monday, September 21, 2009

Aardige buren en Suiker Feest om het einden van Ramadan te vieren.




















Gustav Klimt.


Kan niet geloven dat het reeds maandag is, het schijnt sneller te komen elke week, misschien is het omdat ik zo snel mogelijk naar buiten wil

Wat scheen het zo lang aan het begin van spetember, nu is het vrij dicht bij en zeer uitvoerbaar zonder spanning.

Vanochtend heb ik de vreemdste krampen in mijn pinken, ben ermee gewekt worden, het heeft gevoeld als werden ze geëlektriseerd.

Probeerde mij te ontspannen, deed mijn best om weer in te slapen, maar kon het niet doen aangezien de vingers trilldend hielden en mij veel pijn deed.

Tot Richie THC voor me haalde welke me hielp opnieuw in te slapen, het was echt zalig.

Een paar uren later wekten me een been kramp en kinderen die luid voetbal spelen, deze keer heb ik wel willen ontwaken.

Mathilde is mijn prachtige fysiotherapeut, wij deden 30 minuten van intensieve arm oefeningen, met inbegrip van extra halsoefeningen zoals de instructies van Ludwine vorige donderdag.

Ik vertelde Mathilde, alles over de fitting met Elwyn van Summit, en zij was zeer geinteresseerd om alles over de modellering te horen.

Zij was zeer geïmponeerd met het telefoongesprek met Ludwine, op donderdag, ik ben ook onder de in druk dat Ludwine aan alle aspecten heeft gedacht.

Ludwine is een indrukwekkende vrouw, zij doet haar werk uitstekend en doet het zo goed en is zo aardig en betrokken bij haar clienten.

Vorge nacht bracht Rachida, onze aardige buurvrouw, me een bord vol van haar vers gemaakte koekjes en gebakjes.

Zij zijn heerlijk, op de een of andere manier ben ik erin geslaagd om niet teveel te eten, zodat ik nog koekjes over heb voor later.

Ze zijn echt heerlijk, hebben de juiste hoeveelheid honingsstroop en sesamzaad.

Echt heerlijke Marokkaanse delicatessen, Rachida had veel bezoekers aangezien zij het Suiker Feest en het eind van Ramadan vierden.

Rachida brengt ons een bord van haar heerlijke koekjes en gebakjes elk Suiker Feest sinds wij hier kwamen wonen in 2007.

Goed om goede buren te hebben die je kent en die voorbij komen op bezoek, hier hebben wij dat.

Het is mooi zonnig weer vandaag met blauwe hemel en het is warm, sommige mensen lopen langs in korte broek en kleine t-shirts, het schijnt dat de zomer opnieuw hier is.

Ik ga dit posten en mooie beelden opzoeken van Gustav Klimt.

Heb een fijne dag.

No comments: