Saturday, May 01, 2010

Beter Dagen Komen Er Aan











Landscape Art.

Ga helaas niet na de markt vandaag aangezien het weer zeer onplezierig is nu, het is koud en heeft geregend.

Wat een geluk had ik donderdag voor mijn eerste keer buiten dat het zo warm was, ik ben teleurgesteld over het missen van de markt vandaag maar hoop dat later op de middag het weer beter word, dan ga ik meteen na buiten .

Het warme weer op donderdag werd weggeblazen door de onweersbui en de stortbui tijdens de hele donderdag nacht.

Echte jammer dat het warme weer was verdwenen voor koniginen Dag en werd door nat weer vervangen, wij hoorden dat veel mensen hun waren haastig moesten inpakken en proberen snel na binnen te komen inhet droge.
.
Zo vele mensen waren zeer teleurgesteld dat het mooie zachte weer niet ook zo was voor vrijdag

Misschien is het volgend jaar beter weer voor deze populaire officiële feestdag, volgend jaar is het op een zaterdag en in tegenstelling tot Engeland waar je in plaats de daarop volgende maandag vrij.

Herinner mj hoe zeer geschokt ik was toen ik mij realiseerde dat er minder officiële feestdagen hier in Holland waren, dan in de meeste landen.

Ik verheug mij op het moment dat Richie mij in de rolstoel plaatst en dan zal ik kijken vor de eerste tekens dat het mooi weer word buiten en dan gaan wij na buiten met de honden.

Terwijl ik wacht zal ik een e-mail naar onze huis eigenaar verzenden en zal hen aan diverse punten herinneren die spoedig moeten worden verholpen .

Goed om mobiel te zijn en het gebouw weer te zien en b en blij dat ik een mail kon sturen na onze huur baas.

Hoop dat iedereen Steve @ The Wheel fo Fortuna gaat bezoeken, vandaag is de Herdenkings feest voor BobRobert in Belcher, waar zij een goed wake werd gehouden de partner van Steve.

Hoop dat wij allen Steve in deze moeilijke eerste weken van zijn rouw blijven steunen.

Steun en vriendschap voor Steve is nu zeer belangrijk.

Bezoek Steve’s blog en laat een reactie achter.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: