Monday, December 27, 2010

Maandaag Naar Kerstmis.


The Meschers. 1951.

Ellsworth Kelly.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ellsworth_Kelly

Hier is het al de eerste Maandag na Kerstmis, ik wens dat ik de klok terug kon draaien en van die speciale dagen opnieuw genieten.

Het is de dag na de Tweede kerstdag; en het is en vrij heldere dag met heel wat vogelverkeer op de vogelvoeder voor het slaapkamer raam.

Richie heeft Marleen naar het park genomen voor een vroege middag gang en spelen, ook misschien met andere honden.

Zij wordt weer opnieuw vrolijk, mooi om haar zo te zien, hoe zij haar speelgoed  pakt en een spel eist van Richie.

Ik heb van deze Kerstmis zeer genoten; vooral het geven van cadeaus aan vrienden, het gaf mij veel plezier dit jaar.

Het ontdekken van kopen op Internet was prachtig voor mij geweest, houd vooral van eBay,  ik denk dat het zeer goed is.

Vond een uitstekende verkoper Rem.Designs.co.uk,  een goede ontwerper, zij  maakt alles bij hand; het is goed afgewerkt en ziet prachtig uit; zij zal ook je eigen ontwerpen  maken

Zij verpakte alles wat ik kocht voor vrienden in Kerst papier met cadeau kartjes dat briljant was, zij deed  het ook voor  Richie’s cadeaus.

Zij is een werkelijk aardige vrouw; Ik ben zeer blij dat ik haar vond; zij is ook op Face Book, ik wil haar aan iedereen adviseren.

Wanneer je goed ontworpen kleren wil, de goed gemaakte zijn en leuke kleren  dan is Rem.Designs.co.uk de ontwerper voor je.





No comments: