Friday, April 01, 2011

Mijn Laatste Afspraak Van De Week

 
'La Mirada Eterna' circa 1947.
Angel. Planells.
http://en.wikipedia.org/wiki/Angel_Planells

Mijn laatste afspraak van de week was om 13.30 vanmiddag met Johanneke, mijn ergotherapeut.

Het was een nuttige afspraak met Johanneke; wij bespraken diverse zaken zoals de orthese die ik voor het zitten in bed zal krijgen.

Wij spraken ook over de software die ik zal moeten hebben om mij online te houden, Johanneke gaat een afspraak maken met HES, om Brainfingers te zien.

Ik stelde haar gerust dat ik niet op Brainfingers ben fixeerd, maar zou willen zien wat het te bieden heeft.

Dan als het niets is kunnen wij weer een afspraak met Frans, van RTD Het Dorp opnieuw maken, die had mij het onscreen toetsenbord laten uitproberen dat niet was wat iknodig heb.

Ik denk dat ik Johanneke geruststelde dat ik alles wil zien wat beschikbaar is zodat ik een besluit maken op basis van goede informatie.

Johanneke scheen blij en gerustgesteld dat dat ik zo over de software dacht.

Jammer dat het zo lang heeft geduurd om een afspraak te maken, maar dat is nu niet van belang, nu zolang er vooruitgang is in het vinden van de juiste software zodat ik mijn blog kan schrijven en in contact zijn met vrienden via e-mail en Skype.

Vandaag is een bewolkte, grijze, vochtige dag geweest die beter werd tegen het eind van de middag.

Toen begonnen de wolken te vertrekken en de zon kwam uit; het weekend zal mooi weer zijn.




No comments: