Saturday, November 12, 2011

Winst Belangrijker Dan Hun Klanten Goed Te Helpen.


Firebird Suite, 1942.
Pavel Tchelitchew.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Tchelitchew

De Welzorg ingenieur Tijl was net weggegaan, toen ik gebeld werd door Welzorg, die mij wilden vertellen wanneer zij mijn rolstoel zullen halen, zodat zij de nieuwe besturing kunnen installeren.

In plaats van de belofte die door Percy Bouman wordt gemaakt, zou Welzorg mijn rolstoel om de lunchtijd één dag halen en zou het aan het end van de de volgende dag terug brengen.

Dat is wat op 5 November werd beloofd,  zij willen het nu voor een gehele week weg halen, dat is niet aanvaardbaar.

De man van Welzorg probeerde om mij te overhalen om ja te zeggen, net als mijn casemanager, ik vertelde het aan allebei, dat dit geen optie voor mij is.

Ik zal niet geduwd worden of gewongen om iets te doen,die mij zoveel pijn veroorzaakt zodat ik veel ongemak heb.

Heb gezegd dat ik geen week in bed wil liggen, ik vertelde hen allebei dat het slecht was voor mij, zij waren niet gelukkig.

Zij proberen om iets anders uit te zoeken; Ik hoop dat zij mij hun nieuw plan spoedig zullen laaten weten.

Haat de manier waarop men altijd het benieuwd zijn van wat gebeurt wordt verlaten,

Welzorg informeert nooit hun klanten, voor hun is winst belangrijker dan hun klanten goed te helpen.



No comments: