Friday, May 04, 2012

Het Was Prachtig.

Keith Haring

Het was prachtig om Jaya opnieuw te zien, de laatste tijd dat wij haar gezien hebben was in 2006 in onze oude woning, toen ik wachtte op het resultaat van mijn MRI te horen.

Geen wonder dat tijdens het bezoek konden wij niets doen zoals wandelen rond de stad, winkels bekijken en  naar de markten gaan en bezoeken aan onze favoriete coffee shop de Basjoe om James en Leo te zien.

Dat was omdat ik niet kon zeer ver lopen, tegelijkertijd wisten wij niet waarom, ik deed mijn best en gebruikend mijn Noordse stokken en wij zijn slechts drie keer buiten geweest.

Ik ben zo blij dat Jaya hier nu is; Ik heb mij zo ongerust gemaakt toen zij mij een mail stuurde, dat zij ons begin Mei kwam zien.

Ik ben werkelklijk in paniek geraakt, hoe het voor haar zou zijn om mij zo te zien aangezien hoe ik nu ben; zij stelde mij gerust dat alles in orde zou zijn.

Zij schreef er was veel voor allebei van ons veranderd, vooral voor mij, maar ondanks dat zijn wij nog  hetzelfde, onze essentie blijft onveranderd.

En dit was juist, ik had een ogenblik van paniek toen Jaya eerst binnen liep, maar dat verdween onmiddellijk.

De jaren schenen weg te rollen, het was niet van belang hoe lang geleden het was 
dAt wij elkaar voor het laatst zagen.

Niets van dat was van belang, wat was belangrijk is dat wij zeer goede vrienden zijn en ook lange tijd zo geweest, ik denk dat wij elkaar voor het eerst in 1979 ontmoet hebben, nu 33 jaar geleden.

Het is werkelijk prachtig om Jaya hier opnieuw te hebben; wij hebben uren lang gesproken echt prachtig.

Ik zal nu ophouden, doe een spel controle en lees dan het stuk grondig, omdat het gebruiken van spraakerkenning betekent dat ik soms woorden slik, zodat het is een goed idee om het luid voor te lezen meerdere keren.

Zodra ik heb het gedaan zal ik verder met mijn beste vriendin Jaya spreken, waarvan ik zeer houd.

Het is zo goed dat zij hier is om tijd met mijn schat Richie en mezelf door te brengen; wij zijn zo gelukkig om zulk een goede vriendin zoals Jaya te hebben.

No comments: