Friday, September 21, 2012

Een Rust Dag.


 
Roberto Matta.




Het drama met het alarm af te gaan in het midden van de nacht op woensdag beroofd ons van een goede nachtrust plus een drukke dag gisteren was te veel. .

Het heeft nogal een effect op zowel Richie als me; We zijn beide helemaal uitgeput, hoewel we erin geslaagd om ongestoord gisteravond te slapen.

Wij hebben genoeg van het gebrek aan slaap op woensdag nacht; niet hersteld, het is verbazingwekkend hoe moe wij zijn we als we niet voldoende nacht rust krijgen.

Op dit moment Richie is in het Amsterdam bos met onze drie honden, Marleen, Cyril en Tina, ik ben  zeker dat zij hebben een geweldige tijd.

Ik ben benieuwd naar hun terugkeer na huis wanneer zij opgewonden na al het lopen enthousiast voor hun diner zullen zijn.

Ik wil vanavond ontspannen en niets doen na het dit stuk op mijn blog zetten afgezien van ontspannen.


No comments: