Thursday, January 28, 2010

Blauwe Hemel en Zon.














Werd wakker en de hemel was bewolkt, dan waaiden de wolken snel weg en er was blauwe hemelen en schitterende zonneschijn.

Heb vandaag van de radio genoten, special de rapportage over Andy Murray, het was zo goed dat Richie de TV aan deed, hoop dat Andy Murray zal winnen.

Tennis is niet mijn spel, voetbal wsel, kijk af en toe na de Williams zusters en soms ook Andy Murray.

Merk dat ik niet meer vooruit kan leunen, wanneer Richie gedroogd fruit of een stuk chocolade op de tafel zet, nu kan ik het nauwelijks bereiken.

Grappig eigenlijk zulk een ontdekking op zulk een kalme manier te maken, geen nut om er een drama van te maken, omdat ik niets kan doen om het te veranderen of tegen te houden.

Heb geleerd dat ik moet accepteren dat ik niets kan doen om mijn situatie te veranderen, het enige ding dat ik kan doen is van dit ogenblik te genieten.

Als er iets was dat ik kon doen, zou ik het doen, ben zeker dat mijn positiviteit en wils kracht zijn sterk genoeg.

No comments: