Monday, July 26, 2010

Belangrijk Om Mezelf Te Blijven Nu.
















Henri Matisse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Henri_Matisse


Weer een bewolkte dag en geen blauwe hemel of zonneschijn voor enkele dagen nu, kan het voelen nu dat mijn handen beter functioneren.

Kan op dit moment met beide handen tikken en het is goed om een beetje functionaliteit te herwinnen in mijn vingers, behalve de pink van mijn rechte hand dat recht uit strekt.

Kan niets doen om de stand van de vinger te veranderen, ik zal hiermee moeten leven vandaag, ik sliep goed vorge nacht was verrast dat ik niet om 06.00 in de ochtend wekte.

Aanvankelijk dacht ik niet dat ik zou slapen omdat ik begon over een verscheidenheid van dingen te denken toen Richie het licht uitdeed.

Blij dat mijn inschatting verkeerd was en ik sliep en goed tot 09.30 vanochtend toen ik Spike hoorde rond lopen.

Richie zegt dat het prettig weer is, maar voor mijn gevoel is het koel, denk dat dit een lange mouwen dag is.

Ga Marianne vragen of zij een paar copieën van de vingerloos handschoenen voor me maken aangezien zij mijn handen aardig en warm houden.

Hoop dat zij het kan maken het is prettiger om warme handen te hebben dan ijskoude handen en zeker in de herst en winter.

Ontwaakte in precies de zelfde hoeveelheid pijn zoals gisteren en alle dagen maar elke ochtend is het weer een schok.

Grappig dat het altijd zo een schok is, had gedacht dat ik zou wennen maar blijkbaar gebeurd dat niet.

Ging over de laatste vier jaar denken toen ik in slaap afdreef over hoe het in 2006 was en hoe het nu is.

Het is moeilijk om te zien hoe mij MS progressief erger word en niets te kunnen doen om de loop van deze wrede ziekte veranderen.

Het enige ding wat ik kan doen is mezelf blijven, optimistisch en kan genieten waar ik kan, dat is het belangrijkste voor mij nu.

No comments: