Sunday, September 12, 2010

Een Glimp Van Zon.



Assger Jorn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Asger_Jorn


http://en.wikipedia.org/wiki/COBRA_%28avant-garde_movement%29




Gisteren was zonnig, wat fijn was voor het bezoek van mijn nicht Katrin aardig; zij heeft ons tweemaal per jaar bezocht toen ik in bed in augustus 2008 moest blijven.

Telkens als zij hier was was het koud, grijze regenachtig en bewolkt, gisteren was zeer prettig voor haar voor de verandering.

Het was iets van een revelatie voor haar, grappig om te denken dat er nooit aardig weer hier was voor haar bezoeken, blijkbaar ook nooit op vroegere bezoeken aan Amsterdam.

Schijnt zij dacht Amsterdam was altijd grijs, bewolkt en regachtig was, het is een zeer veranderlijk klimaat aangezien wij zo dicht aan het zee hier zijn.

De muggen schijnen vroeger dit jaar weg te zijn omdat de zomer zo slecht was.

Vorig jaar sliepen wij onder onze klamboes tot november maar dit jaar hebben wij hen niet meer nodig sinds midden van augustus.

Had heel wat pijn en ongemak gisteren en vorge nacht, dat door veel THC vóór het bezoek van Katrin en daarna ook werd verholpen.

Plotseling was de temperatuur vorge nacht geworden zeer, vreemd voor dat warm om bij nacht te gebeuren, het rond 20.00 dat het voor me zeer ongemakkelijk werd.

Gedacht dat ik een probleem had met mijn katheter, Richie controleerde het en er was geen probleem.

Bleek de temperatuur en het feit dat ik onder mijn dekbed lag dat vrij warm is.

Hadq niet verwacht day het nachts zo warm zou worden, blij het was mijn probleem niet, nam vorge nacht de helft van een slaappil aangezien wij tot laat voetbal keken op tv.

Het werkte goed en ik sliep na 30 minuten tot ik vroeg hoestend wakker geworden was en Richie wekte en mij kamille keel spray en THC gaf.

De keel spray nam de drang weg om te hoesten en THC hielp mij terug naar slaap wat groed was voor ons allebij.

Het is niet zulk een aardige dag zoals gisteren maar het is nu helderder, zodat ik het licht uit kan doen er is een beetje zonneschijn dat zeer prettig is

No comments: