Saturday, March 12, 2011

Vrijdag, 11, March, 2011. Zonnige Vrijdag.







Het opnieuw Vrijdag, ik verheug mij op het weekend en de rugby en voetbal morgen middag.

Vandaag is een dag van  twee helften geweest, de ochtend begon goed; wij wekten om 09.00 toen de telefoon over ging, na enkele ogenblikken deed ik mijn arm oefeningen.

Dan deed Richie mijn been oefeningen en massage, daarna kreeg ik de tafel en mijn laptop.

Richie nam een mooie lange douche, waarvan hij zeer genoot; en daarna maakte hij een kop van koffie.

Richie had  het net gedronken toen ik hem nodig had om mij snel uit bed te halen zodat ik naar het toilet kon gaan.

Mijn darmen waren sneller dan Richie mij uit bed kon krijgen, gelukkig was het bed  beschermd met een onderligger.

Tegen de tijd dat de tillift mij uit mijn bed ophief werd de ruimte gevuld met de geur van mijn shit.

Dit zijn niet mijn favoriete ogenblikken, droevig hebben wij allebei  aan hen moeten wennen.


Wat wij altijd doen en zodra ik op het toilet was geweest en een douche gehad heeft voelde ik weer helemaal goed.

No comments: