Friday, September 23, 2011

De Laatste Warme Zomer Weekend.


Gayane Khachaturian.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gayane_Khachaturian



Het is vandaag een zonnige dag, net zoals vorige nacht is voorspeld op de weervoorspelling; Ik ben gelukkig dat wij zullen een laatste zomers weekend hebben.
Dit zal uiterst prettig zijn, aardig om de herfst te beginnen op deze manier, ik verheug mij om morgen uit te gaan in zonneschijn.

Vorige nacht keek ik Question Time op BBC 2, ik hoopte op een goed debat, vond in plaats daarvan dat het paneel enigszins neerbuigend was.

Ik was verbaasd, nogmaals bij hoeveel mensen discrimineren tegen de reizende gemeenschap.

Het paneel was niet in overeenkomst over iets, behalve hun vooroordeel tegen reizigers.

Ik werd verbaasd dat het anti reizigersgevoel zulk een ongelijksoortige groep mensen kon samen verenigen.

De  Liberale Democraten, de Conservatieven, Partij van de Arbeid en anderen waren allen tegen de reizigers die op Dale Farm, Basildon, Essex leven.

Werkelijk afschuwelijk  om zulke onwaarschijnlijke bondgenoten te zien, tegen een kwetsbare groep zoals de bewoners van Dale Farm.

Schijnbaar zijn mensen niet bewust dat zij discrimineren tegen reizigers , zij zegen vaak dat de reizigers stelen alsof de mensen die in standaard huizen wonen nooit de wet breken.

Ik denk dat het veel beter zou zijn voor ons allen dat iederen kan leven en  laten leven.

Belangrijk van het ogenblik te genieten, geniet van nu, het heden; stel geen plezier uit voor de toekomst, dat is nu mijn motto.








No comments: