Saturday, September 24, 2011

De Markt Bezoeken Geeft Mij Een Zeer Goed Gevoel.





Vanochtend had ik werkelijk een onplezierige ontwaken, het voelde alsof al mijn spieren verkramp waren, ik nauwelijks mijn armen bewegen of ademen, kon mijn mond zelfs niet openen.

Mijn kaken voelen de gevolgen van hoge snelheidsreizen, alsof g-krachten hielden mij tegen om mijn kaken te bewegen.

Probeerde om te ontspannen, helaas maakte dit het veel erger, na wat scheen een eeuw hiel het eindelijk op.

Het was eng; vroeg mij of het zenuwen waren, misschien een paniekaanval over naar buiten gaan vanmiddag.

Op de een of andere manier betwijfel ik of dat het resultaat is van paniek, aangezien het nooit voordien is gebeurd.

Ondanks af en toe mij ongerust te maken over uitgaan, ik heb het altijd overwonnen en ben uit gegaan.

Ik denk dat het mijn spieren zijn die strakker en korter worden, ik wil zien of het opnieuw gebeurt in de ochtend.

Vanmiddag gingen Richie en ik naar de Ten Cate markt, het weer was goed, geen wind de temperatuur een prettige 25 graden.
                                        
Het was zeer plezierig, ik geniet van de mensen , geluiden, kleuren en geur van de lokale markt, de markt bezoeken geeft mij een zeer goed gevoel.

No comments: