Monday, February 07, 2011

Het Leven Gaat Gewoon Door.

 

.
Leonara Carrington

http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington

Het is zo snel Zondag opnieuw, de weken schijnen deze dagen snel voorbij te zoemen; hoewel ik weet dat dit slechts mijn waarneming is.

Dat amuseert mij aangezien mijn dagen niet vol van activiteiten zijn; mijn dagen zijn vrij gelijk aan elkaar.

Ik werd wakker en doe mijn arm oefeningen en Richie masseert mijn benen

Dan neem ik mijn baclofen pillen en op dit ogenblik  heb ik creme en lotion voor mijn ontstekking en dan beantwoord ik mijn e-mails en ik schrijf mijn blog post.

Elke dag is gelijk aan de dag ervoor, op de een of andere manier zijn zij misschien het zelfde maar voor mij zijn zij verschillend.

Mijn wereld is kleiner geworden door mijn MS,  maar wegens het Internet is het ook groter geworden, klein maar toch groot tezelfdertijd.

Mijn dagen zijn zo goed,  aangezien ik hen zo maak; het is alleen te danken aan mijn waarneming en mijn positieviteit.  

Blij ben dat ik zo positief ben en het beste van mijn leven wil maken.

Anders omdat ik zo gehandicapt ben zou dit in een reusachtige depressie resulteren.

Ik kan het niet geloven hoe ik  met mijn leven deze dagen verder ga wanneer al mijn functies langzamer weg zijn.

Richie moet mij nu ook voeden, ik kan nog net mijn beker en mijn tanden borstel vast houden.                                                       
                  
Het leven gaat gewoon door.
                      

No comments: