Sunday, April 12, 2009




Vanochtend zijn wij voor acht wakker gemaakt met het geluid van het leeg halen van de glas container.

Een minuut sliep ik en in de volgende minuut was ik klaar wakker het was een vreeslijk hard geluid.

Denk dat ieder die nog sliep voor acht was in een klap wakker niet echt fijn voor Paas zondag en ook raar.

Nooit eerder gebeurd op een zondag heel raar maar zo veel van wat de Gemeente doet kan men als raar zien.

Heb goed geslapen afgelopen nacht tot vlak voor 8 heb daarna zo stil mogelijk gehouden in de hoop dat ik weer in zou slapen helaas is day mij niet gelukt.

Heb wel een beetje kunnen weg dromen ondanks de pijn, was erg blij toen Richie weer go-ed wakkper was en heb hem meteen gevraagd mijn benen te masseren en thc voor me te halen.

Had al mijn arm oefeningen gedaan, deze zijn zo belangrijk om mijn armen zolang mogelijk goed te houden en ze zolang mogelijk te gebruiken.

Het is goed weer vandaag ziet alleen niet zo flitsend uit, Richie heeft een van de ramen open gedaan en het is lekker weer frisse lucht in de slaapkamer te hebben.

Heerlijk dat het lente word geeft frisse moed, ben me nu al enk beetje aan het voor berieden om weer te zitten.

Doe extra rug spier oefeningen zodat ik weer rechter op kan zitten in de dusch stoel en dan hoop ik dat aan de eind van deze maand en begin van mei kan beginnen weer langzaam te zitten.

In het begin ga ik het rustig opbouwen de eerste keer een half uur dan een uur en per week meer tijd.

Alleen ik ga nooit meer de hele dag zitten dan moet ik regelmatig of de rolstoel kantelen of in lig positie gaan.

Het word veel werk om me weer in de rolstoel te gaan zitten, ik heb er veel zin in.

Fijn om planen te hebben en mijn plan nu is chocolade eten.

Herrlijk.

No comments: