Tuesday, September 04, 2007

Afspraak was dus geen afspraak!

Vrijdag ben ik toch geen tv ster geworden, achteraf bleek het een andere afspraak te zijn.

Om 11.10 ging de bel en stonden er een groep van 10 gemeenteraadslieden + de ploeg van AT5 en zij wilden mijn huis bezichtigen!!

Ik zei meteen dat was niet de afspraak, de afspraak was AT5 komt naar mijn huisdeur en ik ga voor de deur uitleggen wat de min punten zijn van dit gebouw en hoe wij dat als bewoners evaren.

Toen ik niet mee wilde werken aan reklame maken voor hun geslaagde project kwam niemand naar boven.

Later in de dag kwam een brief met medeling dat een ploeg van AT5 hier langs kwam omdat dit gebouw een van 10 beste nieuwbouw projecten is plus uitnodiging om je huis te laten bezichtiging.

Ben blij dat ik mij niet heb laten gebruiken om reklame voor dit slecht doordacht en onaangepaste gebouw te maken.

No comments: