Tuesday, September 04, 2007

Vrijdag 31 august!

Vrijdag 31 august kwam eindelijk mijn lang verwachte adl rolstoel en wat bleek?

Ik kon er niet goed in zitten, de zitting is te passief en te platt daar heb ik geen evenwicht voor.

De voetsteun waren slecht ingesteld waar door mijn voeten half gestrekt voor mij uit hingen wat slecht is want deze houding veroorzakt meer spasmes.

En de stoel was te zwaar en door dat de wielen te ver naar achter ingesteld waren was het extra moelijk oom zelf in deze stoel te rijden.

Ik heb dit al in febuari gezegd maar niemand wilde mij geloven, mijn adviseur vond het zelf een lekkere stoel maar zij bhoeft er niet in te zitten.

De stoel was weer terug genommen en nu beginnt de hele toestand weer van zo genaamde fittings en advies.

Dus nu heb ik nog steeds geen adl rolstoel ik wacht nu een jaar en dat is niet ok moet echt snel iets hebben waar ik de hele dag goed in zit en waar ik geen extra spasmes krijg door dat ik zo slecht gesteund word.

No comments: