Monday, October 01, 2007

Leuke post van onzer woonconsulent- maar nog geen oplossingen.

Geachte mevrouw xxxx,

Excuses dat ik u heer xxxx genoemd heb. Ik begrijp van u dat er uitgebreide correspondentie heeft plaatsgevonden, deze correspondentie is niet in uw persoonlijke dossier opgenomen maar zal in de projectcorrespondentie opgenomen.
Het blijft een herhaling van zetten. Het gebouw voldoet aan alle eisen, de gemeente Amsterdam keurt een gebouw goed, niet mevrouw xxxx.
Voor de goede orde, ik geef kinderen niet de schuld van het niet funtioneren van de toegangsdeur. Het kan een van de oorzaken zijn, wij erkennen dat er technisch iets niet in orde is. De aannemer is nogmaals verzocht om met spoed actie te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
xx xxxxxxxx
Beheerconsulent
Alliantie Amsterdam

Geachte mevrouw xxxx,

Sommige zaken duren langer dan ik gehoopt had. Deels komt dit ook omdat er, wegens ziekete, geen overdracht geweest is in uw gebied. Ik ben er wel achteraan gegaan en zie hier onder de voorlopige oplossing die we gevonden hebben. De deur is gewoon niet goed, niet geschikt daar moet iets anders voor in de plaats komen, maar dat kan niet zo een twee drie geregeld worden. Ik had u graag al een kant en klare oplossing willen geven, maar we zullen met ze allen nog even geduld moeten hebben.
Voor wat betreft de vloer, wil ik graag met u een keer een afspraak maken. Ik wil dan ook de manager verhuur en beheer meenemen. Dan kunnen we gezamenlijk bekijken hoe de problemen opgelost moeten worden.
Met vriendelijke groet,
xx xxxxxxxx
Beheerconsulent
Alliantie Amsterdam

Geachte mevrouw xxxx,

Fijn dat er op korte termijn een bewonerscommissie opgericht wordt. Zou ik - buiten deze commissie om - een keer een afspraak met u kunnen maken. Er is ook een aantal bewoners die zich misdragen, er zijn al schotels geplaatst. Ik zou mijn vermoedens graag met iemand willen delen die het complex goed kent. Dinsdagochtend heb ik een aantal vergaderingen in uw buurt. Zou ik dan - al is het maar een kwartiertje - even bij u langs kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
xx xxxxxxxx
Beheerconsulent

No comments: