Sunday, January 18, 2009

Ben de laatste tijd en beetje down en vind het belangrijk om hierover te praten.

Heb gezegd dat het belangrijk is voor mij om te praten heb de laatste tijd niet zoveel kunnen praten, heb vrijdag hierover in een post gezegd hoe belangrijk het is om te laten weten hoe het is voor mij en het voelt.

Veel beter dan het voor mij te houden en daardoor niet goed te slapen.

Door het op de blog te zetten ben ik gisteren nacht eindelijk goed gaan slapen, Richie heeft het licht uit gedaan en een paar minuten later was ik ingeslapen.

Ergens die idee gehad dat ik vrienden zou belasten wanneer ik veel praat over hoe ik was en hoe ik me voel.

Dat speelde een rol maar ook was ik en ben ik zeer bang en wilde het allemaal ontvluchten door het te ontkennen.

Dit is niet goed beter te spreken en schrijven en te delen dan mezelf gek maken door alles voor mezelf te houden.

Door het in bed liggen zijn mijn rugspieren zwaak geworden en mijn armen ook, doe elke octhend arm oefeningen zeer belangrijk.

Heb ook veel meere pijn, heb continu pijn prikkels van teen tot schouders dat is MS het stuurd altijd verkeerde signale helaas neemt deze verklaring de pijn niet weg

Besef nu dat het meer belastend is voor ieder wanneer ik niets zeg.communicatie,

No comments: