Friday, August 10, 2007

Snelle Week (per ongeluk in engelse blog gepost)





morgen is het al donderdag, 9.8.7, ik ben verbaasd omdat in sommige opzichten de tijd heel langzaam gaat en toch is morgen donderdag.


maandag is redelijk goed gegaan behalve dat iemand mij achter een kras heeft gegeven met een lange vinger nagel en iemand anders heeft de onderbroek verkeerd dicht gemaakt en een klein wondje achter gelaten, niet echt goede zorg.


en gisteren en vandaag waren zij allemaal behalve een te laat en dat soort stress heb ik niet nodig ik niet kan hebben.vandaag gelukkig twee verzorgers die goed zijn en alles goed doen dus vandaag is niets vekeerd gedan en ik heb geen nieuwe wondjes.


wat wel spannend was twee keer de op sta rolstoel gebruikt en het ging goed even te spannend voor mij!

No comments: