Saturday, August 18, 2007

zorg?

8/18/2007

Osira Thuiszorg.
Postbus 9225.
1006 EA Amsterdam.


Aan de vervanger van Mevrouw xxx xxx xxxx,
Afgelopen vrijdag 17 aug. Kreeg ik om 10.00 van xxxxxx te horen dat de 3x dgse hulp terug gebracht zou worden naar 1x dgs.

De reden die werd opgegeven:”u heeft nu een catheter”.Alsof ik alleen hulp nodig heb bij naar het toilet gaan.

Zonder overleg werd ik voor dit feit geplaatst.Die zelfde dag heb ik 4 uur in een poepbroek gezeten waardoor mijn huid is geiriteerd en mij zo gefrustreerd voelde ,daardoor extra spasmes kreeg.

Deze behandeling ervaar ik als een slag in mijn gezicht.De hulp die ik jammer genoeg brood nodig heb is:
Iemand die mij wast.
Iemand die mij drinken,eten geeft.

Voel mij onmenselijk behandeld,echt ongehoord.
Het kan toch niet zo zijn dat zo’n beslissing NOGMAALS zonder overleg plaats vind.

Mijn verwachting is dat deze belachelijke beslissing wordt teruggedraait,


In afwachting verblijf ik,


P.S. Is het mogelijk om in een persoonlijk gesprek mijn problemen over deze zorg te bepraten in een mail kan ik niet verwoorden wat deze behandeling met mij doet.

No comments: