Monday, December 03, 2012

In contact blijven.

 
Roberto Matta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Roberto_Matta


Vanmiddag kwam een goede vriend Christoph langs om ons te bezoeken, wij hebben elkaar  ontmoet toen ik een baan had bij een callcenter van Sykes.

Het was niet het ergste van deze callcenters, welke vaak leken net als industriële melk centrum  en zij hadden geen enkele zorg voor hun werknemers.

Sykes  kregen alles wat ze konden uit hun werknemers zonder iets terug te geven aan hun werknemers die ook niet goed betaald waren.        

Toen ik begon te werken was Christoph  een van de eerste mensen die ik ontmoet heb , hij was een zeer ondersteunende en vriendelijke collega, wie het was goed om mee te werken.  

Een ding dat ik kreeg van het werken bij was een zeer goede vriend, ik ben zo blij dat we nog steeds in contact met elkaar zijn.

Op de meeste plaatsen die ik heb gewerkt ik heb gehouden in contact met mensen die ik ontmoet heb dat ik, het is leuk om te worden nog steeds in contact met collega's die vrienden zijn geworden.

No comments: