Tuesday, December 04, 2012

De eerste dinsdag zonder Jools Holland.




Roberto Matta.




De eerste dinsdag zonder het vooruitzicht van goede muziek op Later with Jools Holland was niet een fijne gedachten,  maar al snel heb ik mijn gedachten afgeleid door te luisteren naar muziek van Bach.

Luisteren naar Bachs muziek is altijd een verheffende ervaring voor mij, ik hou van de klassieke componisten als Beethoven, hij is een van mijn grote favorieten.

Ik herinner me jaren geleden, toen er een grote uitverkoop in een winkel van WH Smith in de stad waar ik woonde,  toen was alles zo goedkoop dat ik over 40 LPs gekocht had.

Ik had een prachtige dwarsdoorsnede van Richard Wagner tot Jimmy Witherspoon, Bessie Smith en vele andere prachtige artiesten.

Ik kocht ook een heleboel rock-'n-roll, rockabilly en punk muziek dus een grote scala aan muziek, dat is waar ik van geniet.      

In de namiddag had ik een afspraak met Peter van de rehabilitatie kliniek, hij was  hier om de pols ondersteuning te bespreken, de ervoor zorgen dat ik in staat ben  om te blijven gebruiken van de Motomed    

En gebruik te maken van de greep die boven het bed is, die ik niet meer kan gebruiken om mezelf op te trekken maar deze zijn wel goed om mijn oefeningen in bed te doen.

Ik heb nu twee nieuwe handgrepen om te  gebruiken in bed dat is makkelijker voor mijn handen om vast te houden, een goede afspraak die zeer nuttig voor Richie en mijzelf was.

No comments: