Sunday, December 02, 2012

Genieten van het leven.


images
Roberto Matta.
Gisteren was de eerste keer sinds ik begon het schrijven van mijn blog elke dag in februari 2009 dat ik niet een blogpost heb geschreven.

Dit was omdat ik was te bezig met introspectief gedachten, gedachten die nergens naartoe gaan en slechts  rond gaan in cirkels.

Gisteren wilde ik iets anders doen om de cyclus te doorbreken, en het werkte in plaats van schrijven bracht ik de dag ontspannen en genieten van de wereld om me heen.

Hij bevestigde opnieuw voor mij waarom het is  belangrijk om het meeste uit elke kostbare moment te genieten.

Genieten van het leven is van groot belang, het is waar het om gaat in het leven, gisteren had ik het nodig om eraan te herinneren dat het niet een cliché, maar realiteit is,  het is belangrijk om te genieten van het leven.

No comments: