Saturday, December 01, 2012

Briljante laatste editie van Later met Jools Holland.



 Matta-seasons_in_hell-8
Roberto Matta.



Laat op vrijdag avond keken Richie en ik naar de laatste editie voor 2012 van Later with Jools Holland op BBC2.

De optredens waren de volgende:2 Soul Soul, Tift Merritt, Nona Hendrix, Lana Delray, Tom Odell, de Weekend en Palma Violet.

De enigen die ik kende dat waren Soul 2 Soul en Nona Hendrix die ik mij herinnerde uit de prachtige groep La Belle, met Patti La Belle, helaas ik kan me niet herinneren aan de naam van de derde vrouw in de groep.  

Ik heb genoten van het zien van 2 Soul Soul nogmaals, hun zangeres Karin heeft een prachtige stem, die ik meteen aan herinnerd toen zij begon te zingen, ze zijn een plezierige band om naar te kijken.

Nona Hendrix was absoluut heerlijk om te horen zingen weer, zij heeft haar prachtige stem niet verloren, en ik heb genoten van kijken naar haar en haar twee prachtige achtergrondkoor en haar uitstekende band.

Tift Merritt, Tom Odell, The Weekend, Palma Violet waren allemaal onbekend voor mij, dit is goed want het is altijd leuk om artiesten die niet kent te horen.              

Tift Merritt was absoluut geweldig, wat een geweldige performer, ze heeft het allemaal, stem, gitaar spelen, liederen en presentatie, Richie en ik hadden veel langer kunnen kijken naar haar zo goed waar zij.        

Het moet heel moeilijk voor Lana Delray om te volgen drie dergelijke goede vrouwelijke vocalisten als de zanger van Soul 2 Soul, Nona Hendrix en Tift Merritt speciaal om dat zij geen stem had.        

Ik heb Lana Delray een paar keer gezien en hield niet van haar act, ik hoopte dat ze beter zou zijn deze keer, maar ondanks een goede band bleek dat zij nog steeds niet goed genoeg was, het is jammer dat zij absoluut geen stem heeft.

Het enige wat ze wel heeft zijn rijke ouders die haar een carrière als zanger wilden kopen.

Tom Odell was ook niet mijn kopje thee, maar op vrijdagavond heb ik desondanks genoten van zijn zingen en pianospelen.

voor iedereen die graag piano muziek heeft, zullen ze ongetwijfeld genieten van luisteren naar Tom die een charmante jonge performer is.

Het Weekend was een andere groep die niet echt mijn soort muziek, waren, maar de zanger had een zeer goede stem heeft en ik heb geluisterd en genoten van zijn optreden

Palmer Violet was een briljante band, dat was ook mijn mening toen ik hen op dinsdag hoorde en vrijdag bevestigd mijn mening over hen, ze zijn een zeer goeie rock 'n' roll band waarvan ik een CD snel wil kopen

Het was uiterst plezierig om te zien de show op vrijdag, Richie en ik zijn een beetje triest om dat vrijdag was de laatste show voor 2012.

op de 31st van December is Jools Holland  terug op BBC twee met zijn Hogmanay show en volgend jaar April de volgende reeks Later with Jools Holland  terug op BBC2.

No comments: