Sunday, May 03, 2009







Heel goed en diep geslapen tot 8 uur dan was ik klaar wakker en kon helaas niet weer inslapen.

Richie heeft me zoals elke ochtend thc gebracht wat de pijn op de achtergrond doet en dan nog een beetje meer thc om goed te ontspannen.

Daarna arm oefeningen en been beweging en massage en ik kan de baclofen tabletten nemen en mijn laptop word weer op de bed tafel geplaatst en de dag kan echt beginnen.

Ik voel me nu veel beter en door dat ik nu ontspannen ben gaat het beter en heb ik nu trek in mijn ontbijt.

Heb al een herrlijk smoothie gedronken van peren, sinas, banaan en kwiwi.

Richie maakt pannenkoek voor onse Zondag ontbijt en voor de lunch soep en voor avond eten word het roer gebak met broccoli en rijst met viskoekjes en zelf gemaakte chutney.

Heerlijk, verheug me nu al.

Een fijne Zondag aan ieder.

No comments: