Friday, July 27, 2007

msb-du-0007-Donderdag iets beter.

Èen beter dag dan woensdag, mijn zorg is gewoon om 10 en 12 uur langs gekommen zoals afspraak.

Om een uur kwam mijn nieuwe zeer aardig en behulpzaam huisarts langs om te zienof ik ok ben en ook omeen uitstrijke te doen.

Zj had mij net op het bed geplaatsten de bel ging was mijn zorg van 14.00, de doktor liep naar de deur en wilde open maken maar de persoon was weg wie de wind zonder op te bellen en te checken dat mij niets was over komen.

Ik belde naar het kantoor er was niemand behalve de receptie. Ik heb mijn tel.nr achter gelaten en om 15 uur belde Paula om te zeggen dat zij twee keer had gebeld en ik deed niet open dus is zij weg gegaan.


Ik vroeg en nu? Ja daar kon zij mij niet helpen maar zij heeft wel belooft om voortaan altijd te bellen om te checken dat mij niets is over komen.

Ik hoop dat zij dit allemaal doen dan voel ik mij veiliger dan nu.


Mijn liefje kwam thuis en meteen ging die zon schijnen ook in mijn hart, het is echt nog meer duidelijk het is hoe veek wij van elkaar houden. Het leven is nu moelijk maar onser liefde is alleen sterker geworden.

No comments: