Tuesday, July 31, 2007

msb-du-0007-Tot nu toe ok

Het is bijna 16.00 en mijn tweede dag alleen naar de laatste valpartij afgelopen vrijdag.


Om 10.15 en 12.30 en 14.10 zijn mijn Zorgthuis mensen gekommen. 10.15 was net op tijd maar 12.30 net te laat en op het laatste moment heb ik een beetje in miijn broek geplassd.


Het kan niet anders want zij was laat en dan heb ik geen controlle meer en op het moment dat de lift mij uit de roltoel tillt loopt het gewoon.

Doordat het allemaal misliep kon ik niets meer doen toen mijn hulp mij eindelijk op de wc had gezet, met het gevolg dat zodraai zij 15 minuten weg was moest ik weer. Toen kon ik alleen hopen dat ik het vol kon hoden tot de 14.00 persoon kwam. Helaas was het die ene de heel zenuwachtig is en alles te snel wil doen. Wat niet goed is, het is juist belangrijk dat men alles rustig en calm doet.


Nou ik was zo positief als mogelijk en alles ging redlijk goed behalve dat zij net te laat was en mijn broekje moest vervangen worden, het vervangen ging bijna goed op het laatst plakte een van de plakkertjes niet maar een plus punt deze keer kreeg zij mijn broek goed omhoog.


Nou niet slecht en wie weet is het nu een opstijgende lijn wat mijn Zorgthuis betrefft, nu dat zij sleutels hebben kan niemand mij zomaar weer weg gaan met de smoes je bel doet het niet!

No comments: