Saturday, February 21, 2009

Huilend wakker.


Edmonton, Canada.


Ben min of meer huilend wakker geworden vandaag zodra hij mij hoorde was Richie naast mijn bed en heeft me vast gehouden.

Na een minuut of 5 was het over en kon ik beginnen wat bijkomen, heb mijn arm oefeningen gedaan zoals elke ochtend.

Was een schok om zo heftig wakker te worden maar ergens was het wel goed, ik merk dat ik me opgelucht voel alsof een grote last van me afgepakt is.

Het is eng wat allemaal met me gebeurt, het is zo snel veel te snel gegaan met de progressie van de MS en af en toe word ik er zeer bang.

Vrees is niet een fijn gevoel daarom is het extra belangrijk om erover te spreken en zoals vanochtend het van me weg huilen.

4 comments:

my world-mydream said...

welcome to my page

Anonymous said...

Beste Herrad,

Je blog gelezen hebbende denk ik, dat je in een verder stadium bent dan ik.
Op mijn site staat onder het kopje Gezondheid mijn verhaal over de ervaringen met L.S. het zusje van M.S.
Dank zij het gebruik van sesamolie ben nog steeds redelijk stabiel.
Maar ervaar ik momenteel wat negatieve effecten van het sinds 20 januari niet gebruiken van de sesamolie.
Na mijn terugkeer in Nederland ga ik z.sp.m. weer beginnen met het gebruik.
Wil de link naar mijn site veranderen, zodat hij verwijst naar de ls-pagina?
Sterkte en hartelijke groeten,

Roel Pannenborg
rkspannenborg@gmail.com
roel@pannenborg.nl

Vonnieb said...

Lieve Herrad,
Jeetje mina het gaat bij jou echt niet goed :-( dat vind ik erg.

Off topic: Het voelt echt beter om weer met Avonex te beginnen, want de bijwerkingen van Tysabri staan me echt niet aan.

Misschien over een paar jaar...
Eerst moeten ze de "kinderziektes" uit Tysabri hebben gehaald, eerder begin ik er niet aan.

Dikke kussss -X-

P.s m`n ikhebms.web-log staat even stil, je kan me volgen op onder staand adres.

Binnenkort ga ik ikhebms updaten.

Toedeloe -X-

Annemiek said...

Wat fijn dat Richie gelijk kwam om je in zijn armen te nemen.
Dan hoef je niks te zeggen en gelukkig zakte je verdriet op die manier af.

Ik droom ook vaak naar, volgens mij komt dat door sommige medicijnen die ik slik.