Sunday, February 22, 2009

Ik wil en ik doe het.........



Het is raar hoe snel zaken veranderen een jaar geleden kon ik nog redelijk goed dingen met mijn handen doen nu word ik meer onhandig omdat mijn handen niet meer goed functioneren.

Het is bijna mijn verjaardag op 17 maart afgelopen jaar kon ik nog uit een wijn glas drinken nu moet ik een plastic kopje gebruiken niet echt het zelfde als champagne uit een lange champagne glas.

Ach wat maakt het uit? Niets alleen mijn opvatting, mijn observatie van mijn achter uitgang wat pijnlijk is.

Heb gemerkt dat wij minder gezellige dingen down met andere mensen, vroeger vonden wij het gezellig elke week vrienden uit te nodiging om bij ons te eten het is er bijna niet van gekomen afgelopen jaar en nu ik in bed lig is het met uitzondering van een paar bezoekers van Engeland niet meer gebeurt.

Mijn virtuele leven is door de blog groter geworden en het echte leven kleiner.

Kennelijk moet er iets aan doen en snel.

Ik wil zolang het kan van het leven genieten en ga het ook doen.

1 comment:

Anonymous said...

Go Girl...