Saturday, February 28, 2009

Invaliden Parkeerkaart.



Heb en jaar geleden een invaliden parkeerkaart aangevraagd eerst was mij verteld dat zij huis konden komen.

Vol optimisme wachtte ik op de brief met afspraak, die kwam maar het was een oproep voor een afspraak om 9.30 in de ochtend op het kantoor van de GGGD.

Toen ik belde om dit te veranderen in en afspraak thuis hoorde ik dat het niet mogelijk was.

Ik moest naar het GGGD kantoor met alle stress vandien, eerstens moet ik stadsmobiel regelen voor een uur van tevoren dus een afspraak om 9.30 betekent dat stadsmobiel om 8.30 hier is en dan moet ik al om 6.30 uit bed om op tijd klaar te zijn.

En al dit stress voor 15 minuten op het kantoor van de GGGD.

Ik weer bellen en mij was beloofd om een latere afspraak voor me te regelen, weer was het wachten op de brief van de GGGD en weer teleurstelling deze keer was de afspraak om 10 uur!

Half uur later daan 9.30 dus niet vel beter dus weer bellen dit heeft zich nog een paar keer herhaald tot ik niet naar buiten kon omdat ik in bed moest blijven.

In de herfst ben ik op gebeld door iemand van de GGGD, die wilde informeren waroom ik noch niet was geweest toen ik uitlegde dat ik in bed lag vanwege een decubitus wond heeft de medewerker van de GGGD gezegd dat zij weer contact op zouden nemen in 2009.

Heb me bijna bij neer gelegd dat ik de kaart nog niet heb, had me voor genommen dat zodra ik naar buiten kon wilde ik de afspraak bij de GGGD regel

Tot ik op de blog http://doorgedraaid.web-log.nl/ van Peggy gelezen had dat een thuis bezoek wel mogelijk is omdat de WMO een thuisbezoek betaald.

Dit is zeer goed om te lezen en ik ga het meteen bij het WMO lokket aanvragen en wie weet heb ik eindelijk een parkeerkaart wat erg fijn is voor bezoekers special voor mensen van buiten de stad.

1 comment:

Anonymous said...

Hai Herrad,
Is het nog gelukt met de WMO?
Gewoon doordrammen hoor, want het kan echt.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze de afspraken voor gehandicapten en chronisch zieken, zo vroeg in de ochtend zetten.
Ik kan beslist niet voor 13.00u ergens op een afspraak zijn.
Succes, en ik hoop dat het lukt.