Monday, February 02, 2009

maandag 2 febuari veel MS pijn.

Goed geslapen maar veel te vroeg wakker geworden en zoals elke ochtend word ik wakker gemaakt door vreeslijke MS krampen in mijn armen.

Dan gaan mijn armen op sloot en heb ik geen keuze en ben meteen klaar wakker met wenig kans om weer in te slapen jammer.

Ik doe mijn best om rustig te blijven ook omdat ik de hoop heb dat ik slaap kan hervatten.

Heel soms lukt het mij maar meestal niet en dan is elke beweging die ik maak een nieuwe gelegenheid voor mijn armen on aan te spannen en te verkrampen.

Vanochtend waren het de krampen plus al de zaken die ik moet doen die mij wakker hielden.

2 comments:

Anonymous said...

Beste Herrad,
een 'feest' van herkenning. Over pijn hoor je niet veel. Maar wat jij opschrijft, is precies wat ik (zeker de laatste maanden) ook heb.

Mooi kort en bondig geschreven!

Herrad said...

Hallo Angelica,

Bedankt voor je comment, het is fijn om feedback te krijgen.

Het contact met andere mensen met ms en elkaar steunen is zeer belangrijk.

Nu dat ik in bed lig nog meer belangrijk.

Ik wens je een fijne avond en weekeinde.

Groetjes,
Herrad