Wednesday, May 13, 2009

Geven en nemen










Wat een mooi dag vandaag heerlijk ook die geluiden van buiten vind het fijn om straat geluiden te horen.

Spelende kinderen vanochtend die een spel touwtje springen deden met lied erbij die zij continu herhaalden.

Beter geluiden dan die stilte winters.

Niet lang nadat ik waker was heeft Richie mij een fijn ontbijt gemaakt ik kreeg krentenbol met geitenkaas en een smoothie van sinas, kiwi, banaan en wortel.

Heerlijk!

Onder het genot van mijn heerlijk ontbijt bedacht ik al de positieve reacties die Morton had ontvangen nadat hij onaardige anoniem reacties had ontvangen.

Hij heeft veel steun gekregen wat fantastisch is van de blog wereld.

Anonieme reacties snap ik niet en tussen vrienden en bekenden helemaal niet, ook vind dat er is te veel anonimiteit en dat vind ik niet ok.

Wij hebben het niet nodig wat wij nodig hebben is een veilig plek waar je jezelf kan zijn en steun kan krijgen en geven.

Dat is wat de blog wereld fijn maakt is dat dit geven en nemen mogelijk is en dat is goed.

Want in dit kapitalistische systeem is er veel te veel anonimiteit en het is goed om er tegengas te geven.

Laat ons gaan voor iets menselijke en meer persoonlijk waar wij elkaar kunnen begrijpen en steunen.

No comments: