Thursday, May 21, 2009







In de eerste instantie kon ik niet in slaap vallen en moest Richie wakker maken voor thc om te slapen.

Naar dat ik het gebruikt had viel ik meteen in slaap en heb goed door geslapen tot vanochtend.

Ben zeer zacht wakker geworden en heb gelijk de arm oefeningen gedaan wat veel van de spanning weg naam van nek en schouders.

Richie heeft mijn benen gemasseerd en ik heb de baclofen pillen genomen en daarna kon mijn dag beginnen.

Het is een rustiger dag, het is Hemelvaart en af en toe spelen er kinderen op het speelplaats voor het Fijnhout theater.

Ik ga het vandaag rustig aan naar de spanning van gisteren, de nieuws was goed gisteren maar toch is en blijft het spannend en dat gaat niet zomaar weg.

Nu en dag later komen wij een beetje tot rust tot de volgende afspraak op 10 juni.

Deze keer wil ik het uit mijn hoofd zetten en mij er niet opwinden, het is al voldoende dat ik 9 juni gestrest ben 0over de afspraak de dag erop.

Ach ja wij zien het wel nu is het 21 mei en ik ga ervan genieten.

Wens iedereen een fijne dag.

No comments: