Friday, May 29, 2009









Goed door de nacht geslapen tot vlak voor 8 uur vanochtend toen alles tegerlijke tijd begon.

Zoals vrachtwagen met een hijs machine en zij waren weer bezig met het open breken van de binnenplaats.

Heb toen Richie gevraagd voor thc en hij haalde het voor mij en nadat ik had gebruikt heb ik een poging gedaan om weer in te slapen.

Elke keer dat het bijna lukte gebeurde iets buiten zoals de papier bakken aan het speeltuin aan de overkant zijn leeg gehaald.

En zoals elke ochtend klonk het weer alsof de bakken met een hamer plat waren geslagen.

Daarna was het even stil en ik ging bijna weer inslapen maar nee want op hetzelfde moment barsten een grote groep brullende kinderen op de speeltuin voor het Fijnhout theater waar zij in goede stemming op hun cursus leiders wachten.

Om 10 uur hadden wij genoeg van en ik heb mijn arm oefeningen gedaan en Richie de been oefeningen en been massage.

Was erg goed en heeft de spanning uit mijn benen genomen en daarna de baclofen tabletten genomen en meer thc en de pijn was weer onder controle.

Dan kon ik eindelijk mijn laptop krijgen op het bed tafeltje en nadat het eindeloos duurde, was niet zo alleen mijn gevoel, kon ik het internet op.

Heb veel verkeer op mijn Engelse blog waar er elke dag 200 mensen langs komen wat erg leuk is.

Zonder de laptop was het moeilijk om deze lange tijd in bed te overleven met de laptop en het internet ben ik verbonden met de wereld.

Richie heeft me eerst mijn choco drankje gebracht en om 13 uur kreeg ik een heerlijk smoothie van sinas, peer, appel, cranberry sap, wortel en heerlijke broodjes van de goed Marokkaanse bakker op de Kinkerstraat.

Heb stukken brood met marmelade, marmite, sardine met pepersaus,cheddar kaas en pinda kaas gegeten dat echt lekker was.

Het avond eten word een kleine hartige taart van zachte geiten kaas en sardinen en tomaat en knoflook en olijfolie en verse basilicum.

Leuke vooruitzichten voor vandaag en weer bewijs als dat nodig was voor hoe goed Richie mij verzorgd.

Mijn leven is onwijs verandert maar op dit moment heb ik het afgezien van mijn beperkingen toch een goed leven.

Het was moeilijk om deze situatie te accepteren en in ene zin doe ik het maar in een ander doe ik het niet.

Ik ga niet vechten tegen iets dat ik niet kan veranderen, wanner wij het wel hadden kunnen veranderen hadden wij onzer best gedaan.

Maar helaas is er niets aan te doen wat vreeslijk is voor ons allemaal omdat wij allemaal zijn opgegroeid met de idee dat wij het naar onzer zin krijgen.

Niet MS daar kunnen wij niet aan veranderen, hoe machteloos het is wij moeten met het feit leven en het beste eruit te makken.

En andere optie is er niet wij makken het beste van en dat lukt ons ook goed met de steun van vrienden en kennissen word onzer leven draaglijke gemaakt.

Vandaag was een bijzonder mooi dag heb ervan genoten en hoop dat ieder een fijne dag gehad heeft.

No comments: