Saturday, May 02, 2009















Gisteren was een goed voorbeeld over hoe je nooit weet wat kan en gaat gebeuren.

Ik had plannen gisteren die zijn niet uit gekomen door de katheter drama, het was gelukkig snel weer opgelost.

Maar toch heeft het de hele middag in beslag genomen en na dat het weer ok was moest ik even bijkomen.

Ben blij dat de vervangend arts zo goed was hij kwam en zag en beetje uit alsof hij het niet zo goed wist hoe hij met een katheter overweg moest.

En binnen 5 minuten was het allemaal gedaan en de nieuwe katheter was een feit.

Top doctor en een grote opluchting voor mij en Richie.

Nadat het gebeurd was voelde ik me gelijk veel beter en later nog beter.

Het gaat veel beter nu wat duidelijk maakt voor mij dat ik veel last heb gehad zonder bij stil te staan wat het precies was dat mij zoveel last gegeven had.

Nu weten wij dat het een verstopte katheter was die mij problemen heeft gegeven zonder dat wij het in de gaten hadden.

Denk dat Richie vaker de katheter moet door spoelen om ter voorkomen dat het verstopt en mij grote problemen geeft.

Voor de rest nadat het op gelost was voelde ik me beter en Richie en de honden ook.

De spanning was eindelijk weg en dat soort zaken ruiken de hondjes natuurlijk heel snel en zij waren meteen super vrolijk en speels.

Voor dat de honden vanochtend op mijn bed kwamen heb ik de arm oefeningen gedaan en Richie heeft de been massage al gedaan

Daarna even met de honden geknuffeld wat fijn was, erg fijn.

Ik heb de baclofen tabletten genomen en meer thc en voeding supplementen en toen kreeg ik de laptop en kon weer mijn blog inzien en contact opnemen met mijn blog vrienden.

Een fijne dag aan ieder toe gewenst.

No comments: