Friday, May 22, 2009













Heb redelijk goed geslapen en ben zachtjes wakker geworden omdat ik me goed voelde deed ik de arm oefeningen.

Na de arm oefeningen heb ik een poging gedaan om mijn ogen dicht te maken en een beetje weg te dromen en wie weet weer in slaap vallen.

Het tegendeel is gebeurd en in plaats van rustig te liggen begon ik somber gedachten te krijgen en toen ik nerveus naar Richie keek en ik hoorde niets begon ik vreeslijk bang te worden,

Ik begon te huilen en kon eerst niet stoppen, de tranen liepen rechtstreeks mijn oren in.

Heb het bed verhoogd zodat ik controle kon krijgen over mijn tranen en mijn ademhaling.

Gelukkig lukte het wel, hoop dat Richie het niet hoorde.

Ik wilde net in diepe slaap vallen toen hoorde ik dat Richie uit bed stapte, het was 10 uur.

Ach ja pech gehad deze keer morgen beter en wie weet word het een pracht dag vandaag.

No comments: