Thursday, May 14, 2009











Heb weer zeer goed geslapen tot 7 uur vanochtend en iemand met een harde stem opeens hardop sprak onder onzer slaapkamer raam.

Ik was meteen wakker en bewust van veel pijn en begon gelijk te piepen, Richie hoorde mij en haalde gelijk thc voor me.

Na twee zakjes sliep ik in tot 11.15 dan vrij snel arm oefeningen en been massage voor dat Jeanet om 12 uur op bezoek kwam.

Richie heeft een lekker smoothie gemaakt en een krentenbol met geitenkaas en ik kon lekker eten toen Jeanet er was.

Fijn bezoek bij mijn ontbijt te hebben.

Jeanet heeft herrlijke bon bons mee gebracht het waren bon bons van Tante Lies,een zeer goede vriendin van haar overleden moeder .

Tante Lies heeft ervan genoten dan Jeanet en nu wij en onzer bezoek.

Eerst had ik een ogenblik van paniek 3 mensen plus de fysio hoe moet dat?!

Nou heel goed en zonder probleem het was erg fijn het bezoek met Jeanet dan fysio en Cecile.

Voor dat zij er was even de papieren in orde brengen zodat Cecile het kan brengen naar het kantoor van onzer bevriend boekhouder die de aangifte gaat verzorgen.

Alles goed gegaan en rustig zonder stress.

Was enorm leuk om Cecile te zien, zij zag er goed uit bedrijveheid is kennelijk goed voor de mens.

Op ieder geval voor Cecile.

Na het bezoek van Cecile heb ik lekkere soep gegeten en wacht op het bezoek van Darren.

En goede dag.

Hoop voor ieder.

No comments: