Monday, May 25, 2009









Heb weer een beetje gehuild nadat ik wakker was, dit gebeurd zodra ik echt wakker ben voel ik alle pijn weer in een klap.

Deze laatste dagen ben ik erg gevoelig en huil het snel weg van mezelf.

Richie heeft mij enorm geholpen met thc en been massage, hij heeft extra gemasseerd omdat er veel spanningen in de benen was.

De massage en been oefeningen hulpen enorm, tijdens de massage vertelde Richie dat hij een aardappel ging planten in een emmer.

Wie weet krijgen wij en paar kilo aardappels het is het risico waard echt heerlijk je eigen groenten en fruit.

Wij hebben helaas slechte een balkon of beter gezegd en deel van het balkon omdat het ook galerij is en toegang tot twee huizen.

Wat jammer dat wij toen geen huis met een tuin hebben gekregen dat was het beste geweest.

Ik was nr. 2 geweest op een huis met tuin dat ik erg graag wilde en niet zover van de Haarlemmer Dijk waar wij vroeger gewoond hadden.

Nummer een was niet gedesinteresseerd in de tuin dat deed haar niets, zij wilde een huis om weg te komen uit het RCA.

En waar wij nu zijn is haar oude buurt.

Nummer een heeft het huis genomen ik heb haar ontmoet in het RCA, en erg leuke vrouw helaas zag zij het leven niet meer zitten.

Zij kon slechts het negatieve zien en dat is slopend voor de mens.

Hoop dat het goed gaat met haar de laatste keer dat ik haar spraak was zij niet ok, zou mooi zijn wanneer het nu anders wass.

Misschien heeft zij goede tijden gehad in de tuin hoop het voor haar.

Weet zeker dat wij goed gebruik hadden gemaakt, voor mij was het zo goed geweest om in de buitenlucht te zitten.

En voor Richie zo goed om een tuin te hebben en eigen groeten te telen.

Fantastisch!

Wij hebben geen tuin wel en halve balkon en 5 piep kleine balkons, een in slaapkamer en 4 in woonkamer/keuken.

Kleiner dan en Franse balkon wel ruimte voor mooi bloemen.

Op het balkon achter zijn er bloemen en zwarte bes en loganberry en thyme en koriander en basilicum en tomaten en pepers en paprika.

Niet slecht voor zo weinig ruimte en veel plezier straks en lekker eten ook.

In Amsterdam zou de Gemeente tuinen op daken stimuleren om de stad groen te maken wat zeer goed is voor het milieu.

Op de daken zou men groeten en fruit telen voor de stad, op ons dak kan men groeten telen voor het heel gebouw.

Wanneer in de hele stad men de daken verbouwd zodat men groeten en fruit kon telen dan waren wij een stap dichter bij het idee van zelfstandig zijn.

En mooi idee.

No comments: