Monday, May 18, 2009

Zondag 17 Mei 2009.











Zondag is heel anders gegaan dan ik had gepland, ben heel warm wakker geworden, gelukkig hoorde mij niemand en zij konden rustig door slapen.

Iets later stond Richie op om naar de wc te gaan op de terug weg naam hij een zakje thc voor me mee.

Toen vroeg ik of hij de katheter zak leeg wilde halen en zijn antwoord was dat eer bijna niets in het zak was.

Dat kon natuurlijk niet zijn naar een hele nacht slapen vooraf gegaan doorhet drinken van 1/2 liter water.

De alarm bellen gingen af, dat was natuurlijk de rede dat ik zo vroeg en zo heet wakker ben geworden.

Richie heeft gepoogd de zak door te spoelen maar dit lukte niet dus ik moest de doctor's dienst bellen.

Heb meteen de urispas pil geslikt dit ontspant de blaas maar geen twintig minuten later was de doctor al hier.

En zeer fijne team met zijn tweetjes, een lange man en een bijzonder aardige doctor die mij aan de praat hield tot de nieuwe katheter was geïnstalleerd.

Na dit bezoek ben ik het rustig aan gedaan en was mijn Nederlandse blog even vergeten;

Naar de doctors bezoek heb me rustig gehouden eigenlijk de hele dag gisteren tot ik helemaal bij was gekomen.

En raar begin maar desondanks of misschien dank zij de doctors bezoek een fijne dag.

2 comments:

Annemiek said...

Wat vervelend meis dat het in korte tijd al de tweede keer is dat je katheter niet goed functioneert en je de hulp van een arts nodig hebt om het probleem op te lossen.

Herrad said...

Hi Annemiek,

Heel vervelend maar snel en goed opgelost door de doctors dienst.

Fijne dag.
Liefs,
Herrad