Saturday, March 28, 2009




Ben vanochtend weer met veel pijn wakker maar die was snel weer onder controle met het ochtend ritueel van tlc, thc en been massage en baclofen.

Voor dat ik mijn laptop kreeg heb ik even met de honden geknuffeld wat een belangrijk moment is elke dag.

Spike was zwaar teleurgesteld dat Marleen eerst op het bed mocht vandaag, hij ging af en toe kijken hoe zij in mijn armen lag.

Elke keer ging hij weg met een treurig geluid dat lijkte op dat hij erg verdrietig was.

Arme hond moeilijk voor hem want hij wil nummer een zijn en niet Marleen.

Ach ja zodra hij ook op mijn bed is geweest is hij weer helemaal ok en daaaaaaaarna wil hij ook wild spelen.

Heb Marleen blij gemaakt door haar attent te makken op een duif op het balkon en voor de duif het wist sprong een woeste hond tegen het raam.

Een heel blije Marleen ging vrolijk verder spelen, haar dag kon niet meer stuk.

Het is te hopen dat Schotland het goed doet tegen Nederland vanavond,dat zou Richie zo blij maken.

Zou een vroege verjaardag cadeau zijn voor zijn verjaardag op 14 april, hij is precies een maand na mij jarig.

Ik wil een fijne dag van maken voor mijn liefje Richie.

Wow nadat het zo lelijk begon bewolkt en met regen is het nu zonneschijn en blauwer hemmel een mooi zaterdag middag mooi zo.

No comments: