Wednesday, March 04, 2009

Nieuwe dag.



Het is weer woensdag merk dat de tijd snel gaat en voor dat je het weet is het april geweest en de zomer komt eran.

Dat zijn mooi gedachtes en ik verheug me op dat het tegen die tijd mogelijk is voor mij om weer na buiten te gaan.

De tijd moet ik overbruggen en dat is ook eigenlijk geen probleem want ik heb genoeg te doen met het organiseren van de aanpassingne aan mijn rolstoel.

En daarnaast moet ik nog alle dagelijkse zaken doen zoals mijn arm oefeningen en zorgen dat ik genug bezoek heb zodat wij niet te geïsoleerd worden.

Belangrijk om oplettend te zijn want voor je het weet ben je geïsoleerd en zit in een behoorlijke dip.

Dat willen wij Richie en ik liever niet meemaken voor dat ik ziek was met MS waren wij vaak met zijn tweetjes alleen vonden wij heerlijk.

Maar toen hadden wij allebei onzer werk en konden wij na het werk uitgaan een terras opzoeken of een coffeeshop of gewoon door mooi Amsterdam lopen.

Nu is dat er allemaal niet meer en zijn wij enkel thuis dan is bezoek zeer belangrijk en dat moet ik echt consequent inplannen.

Elke dag is er weer de kans om wat van te maken mijn intentie is om het ook te doen en dat ga ik ook doen.

Vandaag is een nieuwe dag daar ga ik van genieten.

2 comments:

Anonymous said...

Op de site van Peggy (Doorgedraaid) las ik dat je in het Gooisch Kinderziekenhuis gelegen hebt.
Ik heb daar 2 jaar (1971 en 1972) met veel plezier op het lab gewerkt.
Toevallig :-)

Herrad said...

Hi Annemiek,

Bedankt voor je reactie, ik hrb niet in het Gooisch Kinderziekenhuis gelegen znap niet hoe dit op Peggy's site is gekomen.

Dat is heel raar.

Ik ga het even bekijken.
Liefs,
Herrad