Thursday, March 26, 2009



Gisteren was moeilijk voor me heb mezelf teveel verwijten gemaakt over dingen die ik niet doe en die ik moet doen.

Het is allemaal een deel van het verwerking proces waar ik midden in zit, bijna elke dag gaat iets meer achteruit.

En ik maak het leven moeilijke door mezelf dingen ter verwijten, ik wil ermee stoppen en dat is mijn voornemen.

Het heeft geen zin, moet het gewoon accepteren dat dit gebeurd en dat ik het niet kan verandern.

Ik vind het zo moelijk dat mijn handen zo weinig kunnen doen, heb geen gevoel meer en geen flexibiliteit.

Zelf een brief open maken is teveel voor mij moet het met mijn tanden doen en ergens de brief in een stuk eruit en open.

Simpele dingen die ik niet meer kan en dat maakt de simpele dingen een groot iets.

Ik moet en ga stoppen met onaardig tege n mezelf te zijn en ga concentreren op andere zakeqn zoals een boekje luisteren en bezoek te organiseren voor volgende week.

1 comment:

Anonymous said...

Ik kan geen woorden vinden om je op te peppen. Het is ook heel rottig dat je in 5 jaar zo hard achteruit bent gegaan.

Geef jezelf niet te veel de schuld want als je in zo'n verwerkingsproces zit dan heb je je energie alleen al daarvoor nodig.

Ik denk aan je.