Sunday, March 01, 2009

MS arm krampen, soep en voetbal



Ondanks dat het lang duurde voor dat ik sliep heb ik een redelijke goede nacht gehad.

Ben vrij rustig wakker geworden tot de arm krampen en die waren heftig vandaag was zeer pijnlijk.

Nu heel moe van al de pijn en denk dat ik er een rustige dag van maak, heb mijn ochtend arm oefeningen gedaan merkte dat ik vandaag weinig zin had om ze te doen.

Heb me even door gezet en ben nu trots op mezelf, het is toch belangrijk dat ik deze oefeningen doe anders heb ik geen kracht in mijn armen.

Veel pijn van ochtend en merk duidelijk dat de MS nu vrij hoog is in mijn lijf.
In december 2007 was het tot mijn middel en het is nu tot onder de oksls tot daar heb ik pijnlijk prikkels.

Desondanks ga ik gewoon nog van alles genieten natuurlijk helpt de vaporizer hier enorm om mij zo ontspannen mogelijk te houden met af en toe een zakje thc.

Ga nu soep drinken en voetball kijken.

1 comment:

Anonymous said...

Hey doorzetter. Toch je oefeningen gedaan ondanks weinig zin en prikkels overal.
Ik ben trots op je!

Wow wat een spierballen heb jij trouwens :-)