Friday, March 20, 2009



Mooi weer en helaas veel pijn vandaag van het brandende soort, heb echt het gevoel dat ik in vlam barst en dan is het eventjes weer over en dan begint het weer.

Elke dag is anders gisteren was het qua pijn en rustige dag maar vandaag is het vreeslijk.

Als eerste zijn de pijnlijke tintelingen die in een golf over mijn lichaam gaan het begint bij mijn tenen en stijgt omhoog.

Na tintelen word het warm en heb ik het gevoel dat ik geprikt word en daarna tintelen en warm tot bloedheet weer, het gaat in een stuk door.

Moeilijk om het goed te beschrijven aan ander mensen, hoe beschrijf je iets dat zomaar gebeurd zonder reden.

Een tijd lang hoopte ik iets te bereiken door goed te ademen en te ontspannen, het is goed om dit allemaal te doen, alleen tegen spasmes kan je niets doen.

Wanneer ik waker word octhends begint het weer voor mij, heb er gepoogd om deze vreeslijke situatie in te remmen maar er is niets dat ik weet hoe je het stopt.

De pijnlijke gevoelens treden op wanner het gebeurd en het kan niet bedwongen worden

Moeilijk om er iets tegen neuro pijn te doen ook zou ik de bijwerkingen erger vinden dan de pijn zelf.

Ken iemand die geen mediwiet kan gebruiken omdat het verboden is in zijn staat en die nu veel meer medicijnen moet gebruiken.

Hij heeft een sterke pijnstiller, om de bijwerkingen te bevechten neemt hij twee ander tabletten die ook bijwerkingen hebben.

Hij is nu heel suf van al deze medicijnen en valt spreken en slikken nu ook moeilijker te doen voor hem.

Dat is een situatie die ik niet wil en die ik gelukkig niet hoef te evaren dank zij de cannabis dat ik dagelijks gebruik door middel van de Volcanao vaporizer.

Cannabis is een goede pijnstiller, geeft goede eetlust, ontspant en is een goede slaapmiddel veel beter dan al het farma dat je afhanglijk en ziek maakt zoals temazepam.

Mijn voorkeur is voor de plant dat mij vrolijk en positief houd, heb nu een aantal vapor zaakjew gehad en voel me beter nu de pijn is weg gezakt en kan de dag beginnen.

No comments: