Sunday, March 22, 2009



Vandaag heb ik tot 11 uur geslapen en ben vrij rustig wakker geworden had deze keer een paar minuten tijd voor dat ik de pijn in mijn hele lijf weer kon voelen.

Het is elke keer een teleurstelling dat dit gevoel terug komt en gevoel in mijn lijf niet.

Ergens is dit niet eerlijk maar wat is eigenlijk eerlijk.

Wanneer het een eerlijk leven was zouden er niet duizenden mensen zoveel pijnlijke chronische ziektes hebben.

Kan het zijn dat MS en dat soort chronische ziektes meer voorkomt in koude ontwikkelden landen en niet in ontwikkeligslanden.

Ben er erg benieuwd wat het resultaat zal zijn van zo een onderzoek ben sterk geneigd te denken dat MS en dergelijke ziektes kenmerkend zijn voor ontwikkelden landen.

Ach ja allemaal gedachten over ' stel dat...' ga gewoon nu genieten van deze mooi voorjaarsdag, het is te mooi om het niet te doen alle vragen worden even opzij gedaan.

Morgen is en nieuwe dag en ga ik alles doen wat gedaan moet worden.

No comments: