Friday, March 27, 2009



Ergens heeft het geholpen om te besluiten aardiger tegen mezelf te zijn, ben vanochtend wakker geworden zonder dat gelijk de gedachte omhoog kwam van al de zaken die ik nog noet had gedaan.

Vanochtend was het een rustig wakker worden heb geconstateerd dat ik pijn had en meteen Richis voor hulp gevraagd.

Hij heeft mijn benen gemasseerd en daarna een zakje thc en ik voelde me een stukje beter en na de baclofen kon ik mijn dag beginnen.

Heb vandaag tot 11 uur geslapen nadat ik om 7.30 wakker was gelukkig naar een zakjoe thc kon ik verder slapen.

Wij waren iets aan de late kant toen een lieve vriendin, Grainne op bezoek kwam met een apeltaart.

Heerlike taart en fijn bezoek van een mooi vrouw die mij elke keer zo een kick geeft en zo een goed gevoel, zij stimuleert mij en ben naar haar bezoek zeer vrolijk.

En de zon schijnt het is vrijdag yippee!

No comments: