Wednesday, March 25, 2009





Dit zijn fotos van de Jacob van Lennepkade de gracht aan het einde van onzer straat.

Ben vanochtend plots klap uit en zeer diepe slaap wakker geworden en had meteen veel pijn heb 3 zakjes thc gebruikt voor dat ik kon ontspannen.

Heb weer al de pijnlijke gevoelens gehad van tintelingen tot het gevoel dat ik overal geprikt word en uiteindelijk het brandend gevoel.'

Ben benieuwd wat ander voelen denk dat de pijnlijke gevoelens iets is dat meerder hebben.

Het is een groot deel van MS dat je pijnlijke gevoelens heb dat nergens op slaat en niet de voorbode van iets maar het iets zelf zijn.

Het zijn signalen en niets meer voelt wel als iets meer en dit houd je aan de gang.

Vaak denk ik dat ik mijn huisarts moet spreken maar dan is de pijn weer van mijn borst na mijn elleboog vertrokken en is het dus geen serieus probleem.

Elke keer weer een opluchting, het blijft een rare ziekte met rare verschijnsels zoals de MS gordel, het gevoel dat je een korset aan heb dat telkens strakker word aangetrokken.

Zeer onaangenaam net als het gevoel in brand te vliegen en al de ander MS gevoelens.

Ben zeer benieuwd hoe ander het ervaren en hoe zij er mee leven, ben me zeer bewust van hoeveel steun ik heb.

Het is zeer goed dat wij blogs hebben om ons uit te spreken en dat wij met elkaar in gesprek komen want steun van lotgenoten is onmisbaar.

Met juli steun kan ik weer verder en elke dag is mijn doel om hiet beste van alles te makken.

Ook al begint het met veel pijn kan een dag veel plezier hebben en ik ga mijn best doen om deze plezier te vinden vandaag.

No comments: