Saturday, March 07, 2009

Een fijne dag en veel plezier met je buren.



Heb weer zeer goed geslapen zonder wakker te worden helemáál nat met zweet dat is nu de tweede nacht wat een feest.

Heb veel andere blogs gelezen in de laatste tijd een van Steve on The Wheel of Fortune ‘His laughter is my drug of choice’ erkende ik goed.

Toen ik afgelopen januari stopte met het roken van joints kon ik even niet veel lachen wat vreemd was , niet meer kunnen lachen met Richie hoe kan dat?

Heb hetzelfde probleem gehad in 1999 toen ik stopte met het roken van cigeretten, voor de eerste maand had ik helemaal geen gevoel voor humor.

In 1999 kwam het na een maand weer terug deze keer wende ik heel snel aan de vaporizer en was binnen een paar dagen weer volop aan het lachen met mijn liefje Richie.

Grote opluchting voor ons.

Heb de laatste tijd veel gezien over meer onderzoek voor MS en hoe nodig dat is en dat is absoluut zo.

Het is erg jammer dat de miljoenen en meer die worden uitgegeven aan oorloog niet gaan aan nuttige zaken zoals onderzoek.

Wij heben een oplossing nodig om MS en andere ziektes te herstellen, er zijn te veel mensen die gehandicapt zijn door verschillende ziektes.

Het is 2009 zoveel is nu mogelijk maar niet voor ons wij moeten het beste zien te maken van onzer verstoorde levens.

Gemeenschappen kunnen veel meer bereiken niet alleen moet er meer onderzoek gedaan worden maar mensen moeten ook snel weten waar zij aan toe zijn dit kan alleen wanneer ieder snel getest kan worden.

Dit betekent dat gezondsheidszorg voor iedereen daar is zonder dat het geld kost, het moet gewoon voor ieder gratis beschikbaar zijn

Dit is iets waar men geen geld kan maken geen profit dit is iets wat onzer leven bepaalt.

Wij wonen samen in deze wereld en daarom is de gezondheid van onzer gemeentes super belangrijk.

Een gezond gemeenschap kan zoveel meer wij moeten elke dag iets aardig doen voor iemand en misschien helpt dat om je gemeentes te stimuleren om samen te leven.

Wie weet wat wij allemaal kunnen bereiken, het beginnt met een aardige geste voor je medemens.

Elke dag iets aardig doen voor onzer medemens kan alleen veel goed doen want je krijgt het terug.

No comments: